محبوب ترین تور ها در جهان
نوشته شده توسط : gheirati

 

در جهان جاذبه ها و مکان های گردشگری و دیدنی بسیاری وجود دارد، که عنوان محبوب ترین تور ها را نیز به خود اختصاص داده و در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردارند. اگرچه این تور ها دارای هزینه های بسیاری می باشند اما در مقابل زیبایی هایی که برای تماشای آن می روید بسیار ناچیز است. در این جا به 10 تا از جاذبه هایی که در بین گردشگران از محبوبیت بیشتری برخوردارند، آشنا می کنیم. با های هتل همراه باشید:

 
 
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن محبوب.jpg است
 
 
 

تور آنتالیا

 
 

آنتالیا یکی از شهر های کشور ترکیه می باشد که از نظر گردشگری محبوب ترین شهر در این کشور شناخته شده است. سواحل دریایی موجود در این شهر و آب و هوای متنوع و مطبوع آن باعث شده است که در بین گردشگرانی که به تفریحات ساحلی علاقه دارند بسیار محبوب باشد. لارا، پاتارا، کلوپاترا و... برخی از سواحل بی نظیر این شهر می باشند. همچنین جاذبه های گردشگری ،معماری و بافت قدیمی، بندر قدیمی موجود در این شهر همگی موجب شده اند تا این شهر بسیار مورد توجه توریست ها قرار بگیرد.

 
 
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن آنتالیا.jpg است
 
 
 

تور بالی

 
 

یکی دیگر از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری در جهان جزیره بالی واقع در کشور اندونزی می باشد. این نقطه از جهان نیز بخاطر داشتن طبیعت بکرو همچنین تفریحات جذاب و امکانات بسیار مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. سواحل بسیار زیبایی هم مانند ساحل نور در این کشور وجود دارد که به عنوان مناسب ترین ساحل، حمام آفتاب و...  معروف است.

 
 
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن جزیره-بالی-1024x682.jpg است
 
 
 

این کشور نیز دارای تور های مناسب و ارزان قیمتی نیز می باشد. همچنین می توانید در این تور ها از دیگر جاذبه های لذتبخش و زیبای بالی مانند معابد بسیار زیبا، جنگل میمون ها، پارک پرندگان، پارک حیوانات، تور های دوچرخه سواری و... بازدید کنید و خاطره های خوش و ماندگاری را در کنار خانواده به ارمغان بیاورید.

 
 

تور سنگاپور

 
 

کشور سنگاپور نیز یکی از کشور هایی است که در بین ایرانیان بسیار پرطرفدار است. این تور نیز با توجه به خواسته های شما دارای قیمت های مختلفی می باشد. در این تور نیز می توانید جاذبه هایی مانند تفرجگاه ساحلی شن های خلیج، مجموعه تفریحی بی نظیر سنتوسا، ساحل سنتوسا و...  را در خود جای داده است.

 
 
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن سنگاپور.jpg است
 
 
 

گالری ملی لندن

 
 

بازدید از نمایشگاه ملی زیبای موجود در لندن یکی از تور هایی است که در بین گردشگران و افرادی که به انواع نقاشی های روغنی، رنسانس نیز علاقه دارند بسیار محبوب است. این گالری نیز دارای 2300 اثر هنری است.

 
 
 
 
 

تور دبی

 
 

شهر دبی نیز از دیگر نقاطی است که جاذبه ها و تفریحات بی نظیر آن باعث شده است تا در بین ایرانیان بسیار مورد توجه قرار بگیرد و همواره در بین محبوب ترین تور ها نیز قرار بگیرد. همانطور که می دانید این شهر از جاذبه های فراوانی برخوردار است. آکواریوم دبی نیز یکی از مکان هایی که در این تور از آن بازدید می کنید و لحظاتی شاد را برای خود رقم بزنید. همچنین می توانید با انجام دادن اسکی روی برف که یکی از مفرح ترین ورزش های جهان است خاطره های خوش و ماندگاری را به یادگار بگذارید.

 
 
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن دبی.jpg است
 
 




:: برچسب‌ها: تورگردی , محبوب ترین تور ها ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: